Naše společnost klade důraz na systém podpory montážníkům a koncovým zákazníkům. Můžete si vybrat hned z několika možností, jak nás kontaktovat a dostat potřebné informace. S podporou nám pomáhá i umělá inteligence (AI).
Některý ze způsobů naší podpory můžete využít v jakoukoliv denní a noční dobu. Osobně jsme k dispozici v pracovní dny od 8.00 do 15.00.
ONLINE PODPORA
EMAIL: [email protected] | TEL: +420 553 663 322
CHAT (začněte kliknutím na ikonku vpravo dole na stránce)
pracovní dny 8.00 - 15.00
Portál podpory
Na portále podpory se právě nacházíte. Najdete zde články zaměřené na podporu při instalaci, řešení nejčastějších dotazů, návody v PDF i video návody.
Vyhledávat informace můžete prostřednictvím vyhledávacího pole na úvodní stránce portál podpory nebo přímo v jednotlivých kategoriích článků členěných podle našich produktů a služeb.
Portál podpory je tady pro vás 24 hodin každý den v týdnu.
Komunikaci prostřednictvím chatu
Součástí centra podpory je i chat, kde můžete zahájit konverzaci kliknutím vpravo dole na této stránce a to i v případě, že používáte mobilní zařízení. Prostřednictvím chatu můžete poslat i fotku či jinou dokumentaci. Při komunikaci chatem se vám může stát, že s vámi bude komunikovat AI. vyzkoušejte to a nechte se překvapit.
Při komunikaci chatem se vám bude zobrazovat celé konverzace, budete tak mít o všem přehled. Chat najdete vždy vlevo dole na stránce czechphone.cz nebo portále podpory podpora.czechphone.cz.
Komunikaci prostřednictvím emailu
Mnohem tradičnější způsob je prostřednictvím emailu [email protected]. Dotaz nám můžete napsat ihned, pokud to bude v pracovní době, odpověď máte téměř hned. Ale i mimo pracovní dobu to není k zahození napsat, budete první v pořadí.
Klasický telefonický hovor
Nejtradičnější způsob komunikace používáme už od založení naší firmy. Vaše dotazy směřujte na telefonní číslo 553 663 322, které je Vám k dispozici v pracovní dny od 8.00 do 15.00.
Newsletter
S posíláním newsletteru jsme opatrní, objeví se ve Vaši emailové schránce pouze v případě, že Vám máme co sdělit. Takže dostanete novinky, návody, nápady, prostě vše, co se může hodit. K odběru se dostanete přihlášením do zákaznického účtu nebo o něj můžete požádat prostřednictvím emailu [email protected]. A samozřejmě , když Vás přestane bavit, můžete se z odběru odhlásit přímo v newsletteru.
Konfigurátor
Konfigurátor umožňuje komfortně sestavit portfolio komponenty pro Vaše řešení: zvonkové tablo - domácí telefony - přístupový systém a další nezbytné části systému. Výsledkem je cenová nabídka, případně v dalším kroku objednávka.
Zákaznický účet
Registrovaní a přihlášení uživatelé stránek czechphone.cz ocení několik výhod:
přehled o všech svých nabídkách a objednávkách
nabídky a objednávky v PDF se slevou i bez slevy
automatické předvyplnění firemních údajů
možnost odebírat newsletter
Demoverze aplikace Synapp
Naši aplikaci pro správu přístupového systému si můžete vyzkoušet v demo verzi. Demoverze simuluje přístupový systém ve třech budovách s předními a zadními vchody. Jednou denně se data nastavují do výchozího stavu.
Demoverzi najdete na adrese app.synapp.cz, pro přístupové jméno a heslo si napište na [email protected]. Rádi Vám údaje zašleme.
Školení
Pro montážníky připravujeme nepravidelná i pravidelná školení. Mrkněte se, jestli zrovna nějaké nepřipravujeme nebo nám napište, že máte zájem na email [email protected].
Roadshow
Na naši Roadshow, která se koná každoročně v několika městech Čechách, na Moravě i na Slovensku, představujeme naše novinky, vylepšení a fígle při montáži. No a je to také příležitost pro setkání s vámi, tak se podívejte, jestli se zrovna nechystá.