Přeskočit na hlavní obsah

Jaké formy podpory můžete využít?

Aktualizováno před více než 2 týdny

Naše společnost klade důraz na systém podpory montážníkům a koncovým zákazníkům. Můžete si vybrat hned z několika možností, jak nás kontaktovat a dostat potřebné informace. S podporou nám pomáhá i umělá inteligence (AI).

Některý ze způsobů naší podpory můžete využít v jakoukoliv denní a noční dobu. Osobně jsme k dispozici v pracovní dny od 8.00 do 15.00.

ONLINE PODPORA

EMAIL: [email protected] | TEL: +420 553 663 322

CHAT (začněte kliknutím na ikonku vpravo dole na stránce)

pracovní dny 8.00 - 15.00

Portál podpory

Na portále podpory se právě nacházíte. Najdete zde články zaměřené na podporu při instalaci, řešení nejčastějších dotazů, návody v PDF i video návody.

Vyhledávat informace můžete prostřednictvím vyhledávacího pole na úvodní stránce portál podpory nebo přímo v jednotlivých kategoriích článků členěných podle našich produktů a služeb.

Portál podpory je tady pro vás 24 hodin každý den v týdnu.

Komunikaci prostřednictvím chatu

Součástí centra podpory je i chat, kde můžete zahájit konverzaci kliknutím vpravo dole na této stránce a to i v případě, že používáte mobilní zařízení. Prostřednictvím chatu můžete poslat i fotku či jinou dokumentaci. Při komunikaci chatem se vám může stát, že s vámi bude komunikovat AI. vyzkoušejte to a nechte se překvapit.

Při komunikaci chatem se vám bude zobrazovat celé konverzace, budete tak mít o všem přehled. Chat najdete vždy vlevo dole na stránce czechphone.cz nebo portále podpory podpora.czechphone.cz.

Komunikaci prostřednictvím emailu

Mnohem tradičnější způsob je prostřednictvím emailu [email protected]. Dotaz nám můžete napsat ihned, pokud to bude v pracovní době, odpověď máte téměř hned. Ale i mimo pracovní dobu to není k zahození napsat, budete první v pořadí.

Klasický telefonický hovor

Nejtradičnější způsob komunikace používáme už od založení naší firmy. Vaše dotazy směřujte na telefonní číslo 553 663 322, které je Vám k dispozici v pracovní dny od 8.00 do 15.00.

Newsletter

S posíláním newsletteru jsme opatrní, objeví se ve Vaši emailové schránce pouze v případě, že Vám máme co sdělit. Takže dostanete novinky, návody, nápady, prostě vše, co se může hodit. K odběru se dostanete přihlášením do zákaznického účtu nebo o něj můžete požádat prostřednictvím emailu [email protected]. A samozřejmě , když Vás přestane bavit, můžete se z odběru odhlásit přímo v newsletteru.

Konfigurátor

Konfigurátor umožňuje komfortně sestavit portfolio komponenty pro Vaše řešení: zvonkové tablo - domácí telefony - přístupový systém a další nezbytné části systému. Výsledkem je cenová nabídka, případně v dalším kroku objednávka.

Zákaznický účet

Registrovaní a přihlášení uživatelé stránek czechphone.cz ocení několik výhod:

  • přehled o všech svých nabídkách a objednávkách

  • nabídky a objednávky v PDF se slevou i bez slevy

  • automatické předvyplnění firemních údajů

  • možnost odebírat newsletter

Demoverze aplikace Synapp

Naši aplikaci pro správu přístupového systému si můžete vyzkoušet v demo verzi. Demoverze simuluje přístupový systém ve třech budovách s předními a zadními vchody. Jednou denně se data nastavují do výchozího stavu.

Demoverzi najdete na adrese app.synapp.cz, pro přístupové jméno a heslo si napište na [email protected]. Rádi Vám údaje zašleme.

Školení

Pro montážníky připravujeme nepravidelná i pravidelná školení. Mrkněte se, jestli zrovna nějaké nepřipravujeme nebo nám napište, že máte zájem na email [email protected].

Roadshow

Na naši Roadshow, která se koná každoročně v několika městech Čechách, na Moravě i na Slovensku, představujeme naše novinky, vylepšení a fígle při montáži. No a je to také příležitost pro setkání s vámi, tak se podívejte, jestli se zrovna nechystá.

Dostali jste odpověď na svou otázku?